.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كشف انبار بزرگ تجهيزات گيرنده ماهواره در گرگان

رئيس پليس آگاهي استان گلستان از كشف بيش از 760 دستگاه انواع تجهيزات گيرنده ماهواره در گرگان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز ، سرهنگ"داوود سلطاني" رئيس پليس آگاهي استان گلستان در مصاحبه با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني پليس گفت: در پي اطلاع مأموران آگاهي استان از طريق منابع خبري مبني بر اينكه شخصي به نام "علي" با اجاره كردن منزلي در يكي از خيابان هاي اين شهر اقدام به انبار تجهيزات گيرنده ماهواره و فروش آن به طور وسيع مي كند، بلافاصله اكيپي از مأموران موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.

وي ادامه داد: با تحقيقات به عمل آمده و پس از يكسري اقدامات اطلاعاتي و پليسي سرانجام مأموران موفق شدند فرد مورد نظر را شناسايي كرده و رفت و آمدهاي نامبرده را تحت كنترل نامحسوس قرار دهند.

سلطاني افزود: با تحقيقات به عمل آمده و اطمينان از وجود تجهيزات گيرنده ماهواره در منزل وي مأموران پس از اخذ مجوز از مقام قضايي پس از ورود به منزل 214 دستگاه رسيور، 105 دستگاه ال ان بي، 450 عدد ديش، يك دستگاه فايندر و همچنين كيس رايانه و 62 حلقه سي دي غير مجاز كشف و ضبط كنند.

رئيس پليس آگاهي استان تصريح كرد: در بازجويي هاي فني به عمل آمده متهم عنوان كرد كليه اقلام كشف و ضبط شده را شخصي به نام "مهدي" با يك دستگاه خودرو از تهران به گرگان حمل و به وي تحويل داده است.

سلطاني در پايان ضمن اشاره به پخش برنامه هاي ماهواره اي آن را يكي از اهداف استكبار به منظور شبيه خون فرهنگي در بين جوانان عنوان كرد و افزود: هدف از گسترش بي رويه و قارچ گونه آنتن ها و شبكه هاي ماهواره اي توسط استكبار جهاني القاي مسائل ضد اخلاقي و پوچ كردن افكار جوانان و جايگزين كردن تفكرات مادي و دنيوي به جاي فرهنگ غني و سازنده اسلامي مي باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 14 شهريور 1387
یادتان می آید داشتن ویدئو جرم بود ؟! ولی حالا در تلویزیون تبلیغ می کنند ! لطفا صدا و سیما از پشت بامهای تهران فیلمبرداری کنند تا واقعیت ماهواره مشخص شود !! دیشب در اخبار 20:30 شبکه 2 صف طولانی مسافران پرواز به دوبی در فرودگاه امام خمینی (ره)را مشاهده نمودید؟! در دوبی چه خبر است ؟حالا خودتان قضاوت کنید ...
نا شناس 16 شهريور 1387
دست شان درد نکنه که به فکر جوانان هستید به مامورانتان ..... جلوی مواد فروشان را هم بگیرند ...... که ازادانه به کار خود....
خدا عالمه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.